Prava pesem se piše sama,
prava pesem se bere sama,
prava pesem je kakor mama,
od življenja samega dana,
z rano in rožo zaznamovana
in ena sama.
Prava pesem se piše zjutraj,
prava pesem se piše čez dan
in se piše, kadar se piše seveda,
na večer in se piše ponoči,
prava pesem se piše noč in dan,
prava pesem se piše, kadar ni môči
srcu biti nič drugega kakor beseda
in vsebeseda.
Šele potem, če ti sreča v besedo kane,
šele potem, če beseda beseda ostane,
šele potem, če ti je kdo ne ukrade
in če med ničbesedami ne propade,
pesem (mogoče prava) nastane
zate in zame.

Banner2
Pavček 2

Sedmošolci na Pohorju

1. dan

Danes je za nami lep prvi dan v šoli v naravi. Že ob 7.30 smo se izpred šole z avtobusom odpeljali v CŠOD Planinka, ki leži na Slivniškem Pohorju. Ob prihodu smo se razporedili in namestili v sobe. Zatem smo imeli sestanek s pedagoško vodjo doma. Sledilo je kosilo in po kosilu kratek počitek. Ob 15.00 smo se zbrali na zbirnih točkah skupin, v katere smo se razdelili. Skupina A je popoldne igrala bejžbol, skupina B pa je imela orientacijski tek. Zvečer smo imeli večerjo, krajši počitek, nato pa smo se zvečer igrali socialne in družabne igre. Dom nam je zelo všeč, imamo se zelo lepo. Upamo, da bodo tudi ostali dnevi preživeti v tako lepem vremenu in vzdušju.

Jure, Jan, Tevž in Matjaž

2. dan

Danes, 23. 10. 2018, smo se učenci zjutraj zbudili ob 7.00 in se pripravili na jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo si uredili sobe. Potem smo se odpravili na dvorišče, kjer smo imeli uro astronomije. Pogovarjali smo se o zvezdah in planetih, igrali smo se igre in reševali naloge. Nato smo imeli sadno malico. Po končani malici smo imeli uro geologije, kjer smo spoznavali kamnine in reševali naloge. Nato smo imeli kosilo. Po kosilu smo nabirali kostanj in plezali v adrenalinskem parku. Sledila je večerja in večerni pohod z lučkami.

Hana, Zala L. in Lana R.

3. dan

Danes, 24. 10. 2018, smo se učenci zbudili ob 7.00 in se pripravili na jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo odšli na zajtrk in po njem šli v sobe, ki smo jih pospravili in pripravili za ocenjevanje. Nato je imela skupina A kolesarjenje, skupina B pa nordijsko hojo. Učenci 7. b so pozneje odšli v gozd izdelovat bivake, 7. a pa so se preizkusili v gorskem kolesarjenju. Po kosilu smo nadaljevali z orientacijskim tekom in bejžbolom. Po dejavnostih je sledila večerja in nato socialne igre. Po druženju smo odšli v sobe ter se pripravili na spanje. Zaspali smo ob 21.30.

Žan, Aleks in Nik

4. dan

V četrtek, 25. 10. 2018, smo se zbudili ob 7.00 in začeli z jutranjo telovadbo. Nato smo imeli zajtrk in pripravili sobe za ocenjevanje. Po zajtrku je bila na vrsti astronomija za male in velike, šumenje pohorskih gozdov, sledilo je kosilo. Po kosilu smo obiskali pustolovski park Planinka in kolesarili po gozdu. Po dejavnostih smo imeli nekaj časa zase, potem pa smo imeli večerjo. Po večerji smo pekli kostanj, sledila je zabava – Pohorje ima talent – ter ples.

slike

Matic, Anže, Simi, Jan M. B.

Spletna stran OŠ Toneta Pavčka uporablja piškotke. Ti ne shranjujejo Vaših osebnih podatkov. Več o piškotkih ...